Asko|Schönberg & Kordz tijdens Holland Festival '21, credit Ada Nieuwenhuis
Asko|Schönberg & Kordz tijdens Holland Festival '21, credit Ada Nieuwenhuis

interim marketeer met focus op online Asko|Schönberg

Asko|Schönberg is een international toonaangevend ensemble voor nieuwe muziek en maakt in Nederland onderdeel uit van de Basisinfrastructuur (2021-2024). Kwaliteit, experiment en vernieuwende programmering met oog voor actualiteit zijn de belangrijkste pijlers. Met een rijk netwerk aan musici, dirigenten, componisten, veelzijdige jonge makers en partners uit verschillende kunstdisciplines, draagt A|S bij aan het 'maken van nu'.

Vanuit de Amsterdamse thuisbasis opereert het ensemble over de hele wereld. Zowel de topcollectie van de grote 20ste-eeuwse componisten als het allernieuwste 21ste-eeuwse werk worden uitgevoerd op concertpodia, festivals en in interdisciplinaire voorstellingen. 

April 2021 benaderde A|S mij omdat ze behoefte hadden aan een interim marketeer met nadruk  op online marketing. Sindsdien werkte ik onder andere al aan de online strategie en de marketinguitvoer van de videoserie Stairway to Music, diverse concerten en het Words & Music festival. 

Terug naar boven